PEKAES Sp. z o.o.

Pekaes jest najstarszym i największym czysto polskim przewoźnikiem międzynarodowym. Firma powstała w 1958 roku jako PMPS (Przedsiębiorstwo Międzynarodowych Przewozów Samochodowych) PEKAES.

PEKAES Sp. z o.o. jest jedną z największych spółek sektora TSL. PEKAES zapewnia kompleksową obsługę Klientów w ramach całego łańcucha dostaw – oferuje pełen pakiet usług logistyki magazynowej, dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową oraz spedycję: całopojazdową krajową, międzynarodową, morską i lotniczą, kolejową, jak również logistykę towarów masowych i usługi intermodalne.

W 2005 roku część udziałów zostaje przejęta przez AJK Menagment, co owocuje nowym zarządem i rozwojem przewozów drobnicowych oraz licznymi planami zmian, które obecnie wprowadzane są w życie i wychodzą firmie na dobre. W 2005 roku kupiono 24 sztuki Renault Magnum 480DXi, 25 Volvo FH12 460 GlobetrotterXL oraz 30 Iveco Stralis 480AS. Wszystkie trworzą zestawy mega. Firma zainwestowała także w system łączności satelitarnej – Qualacomm.

PEKAES dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci krajowych terminali dystrybucyjnych, siecią kolejowych terminali kontenerowych i przeładunkowych w Polsce oraz siecią kilkunastu partnerów zagranicznych we wszystkich kluczowych krajach Europy. W 19 polskich oddziałach, 2 terminalach kontenerowych, 2 terminalach przeładunkowych oraz 5 magazynach logistycznych firma zatrudnia ponad 1 000 pracowników. PEKAES inwestuje w najnowsze rozwiązania IT i stale udoskonala operacje logistyczne, dzięki czemu zapewnia najwyższą jakość świadczonych usług.

5 odpowiedzi do “PEKAES Sp. z o.o.”

  1. Ku przestrodze dla ubiegających się o pracę w Pekaes, proszę uważnie przeczytać zanim podejmiecie decyzję o współpracy.
    Moja przyszła Żona niedawno zaczęła pracę w Pekaes jako spedytor, podczas rekrutacji została poinformowana że w zakresie jej obowiązków będzie wspomaganie działu FTL, wystawianie zleceń dla przewoźników i wystawiane ładunków na giełdzie transportowej. Już po kilku dniach okazało się że wygląda to zupełnie inaczej, dostała laptopa służbowego i się zaczęło…
    Teraz zajmuje się obsługą klienta, wystawianiem zleceń i ładunków oraz prowadzeniem zestawów po kraju a to wszystko za nieco ponad dwa tysiące… Nie kasa jest tu jednak najważniejsza, CODZIENNIE siedzi w domu przed laptopem do 20:00 – 21:00 i wiecznie dzwonią telefony jak nie kierowcy to klienci i to nawet w godzinach wieczornych i nocnych. Nie mamy już prywatnego życia, w momencie gdy to piszę – ona pracuje. To nie jest próba oczerniania nikogo – nikomu nie ubliżam i dlatego zakładając konto na forum użyłem swojego imienia i nazwiska, podaję też swojego maila – jeśli ktoś chce potwierdzić to co napisałem – niech napisze do mnie maila. lechoslaw. kreft@gmail. com Piszę to by osoby szukające pracy jako spedytor były świadome czego mogą się spodziewać po tej pracy.

  2. Taka branza taka robota Panie Leszku. Nie jestem pracownikiem pks, ale w transporcie 8h i do domu to chyba jedynie magazynierzy maja i to nie wszyscy.

  3. Panie Kamilu, nie o to mi chodziło, ja zdaje sobie sprawę ze specyfiki pracy w transporcie – od 10 lat jestem spedytorem. Jeśli ktoś rekrutuje pracownika i podaje mu jako zakres obowiązków jedynie wsparcie działu tylko po to by dać mu mniejszą kasę i zachęcić do pracy to chyba nie jest w porządku. Ponadto rozumiem że czasem trzeba odpalić komputer w domu czy odebrać telefon ale nie codziennie po tyle godzin bo tu już normalne nie jest…

  4. O rzeszowie nic nie wiem ale oddział sosnowiec tu dopiero bajka! jeden z dyspozytor od rano ciagle jest pod wpływem alkoholu!jak można cos takiego tolerować??? skandal!!!

Pozostaw odpowiedź Kamil Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *