PEKAES Sp. z o.o.

Pekaes jest najstarszym i największym czysto polskim przewoźnikiem międzynarodowym. Firma powstała w 1958 roku jako PMPS (Przedsiębiorstwo Międzynarodowych Przewozów Samochodowych) PEKAES.

PEKAES Sp. z o.o. jest jedną z największych spółek sektora TSL. PEKAES zapewnia kompleksową obsługę Klientów w ramach całego łańcucha dostaw – oferuje pełen pakiet usług logistyki magazynowej, dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową oraz spedycję: całopojazdową krajową, międzynarodową, morską i lotniczą, kolejową, jak również logistykę towarów masowych i usługi intermodalne.

W 2005 roku część udziałów zostaje przejęta przez AJK Menagment, co owocuje nowym zarządem i rozwojem przewozów drobnicowych oraz licznymi planami zmian, które obecnie wprowadzane są w życie i wychodzą firmie na dobre. W 2005 roku kupiono 24 sztuki Renault Magnum 480DXi, 25 Volvo FH12 460 GlobetrotterXL oraz 30 Iveco Stralis 480AS. Wszystkie trworzą zestawy mega. Firma zainwestowała także w system łączności satelitarnej – Qualacomm.

PEKAES dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci krajowych terminali dystrybucyjnych, siecią kolejowych terminali kontenerowych i przeładunkowych w Polsce oraz siecią kilkunastu partnerów zagranicznych we wszystkich kluczowych krajach Europy. W 19 polskich oddziałach, 2 terminalach kontenerowych, 2 terminalach przeładunkowych oraz 5 magazynach logistycznych firma zatrudnia ponad 1 000 pracowników. PEKAES inwestuje w najnowsze rozwiązania IT i stale udoskonala operacje logistyczne, dzięki czemu zapewnia najwyższą jakość świadczonych usług.

5 odpowiedzi do “PEKAES Sp. z o.o.”

  1. Ku przestrodze dla ubiegających się o pracę w Pekaes, proszę uważnie przeczytać zanim podejmiecie decyzję o współpracy.
    Moja przyszła Żona niedawno zaczęła pracę w Pekaes jako spedytor, podczas rekrutacji została poinformowana że w zakresie jej obowiązków będzie wspomaganie działu FTL, wystawianie zleceń dla przewoźników i wystawiane ładunków na giełdzie transportowej. Już po kilku dniach okazało się że wygląda to zupełnie inaczej, dostała laptopa służbowego i się zaczęło…
    Teraz zajmuje się obsługą klienta, wystawianiem zleceń i ładunków oraz prowadzeniem zestawów po kraju a to wszystko za nieco ponad dwa tysiące… Nie kasa jest tu jednak najważniejsza, CODZIENNIE siedzi w domu przed laptopem do 20:00 – 21:00 i wiecznie dzwonią telefony jak nie kierowcy to klienci i to nawet w godzinach wieczornych i nocnych. Nie mamy już prywatnego życia, w momencie gdy to piszę – ona pracuje. To nie jest próba oczerniania nikogo – nikomu nie ubliżam i dlatego zakładając konto na forum użyłem swojego imienia i nazwiska, podaję też swojego maila – jeśli ktoś chce potwierdzić to co napisałem – niech napisze do mnie maila. lechoslaw. kreft@gmail. com Piszę to by osoby szukające pracy jako spedytor były świadome czego mogą się spodziewać po tej pracy.

  2. Taka branza taka robota Panie Leszku. Nie jestem pracownikiem pks, ale w transporcie 8h i do domu to chyba jedynie magazynierzy maja i to nie wszyscy.

  3. Panie Kamilu, nie o to mi chodziło, ja zdaje sobie sprawę ze specyfiki pracy w transporcie – od 10 lat jestem spedytorem. Jeśli ktoś rekrutuje pracownika i podaje mu jako zakres obowiązków jedynie wsparcie działu tylko po to by dać mu mniejszą kasę i zachęcić do pracy to chyba nie jest w porządku. Ponadto rozumiem że czasem trzeba odpalić komputer w domu czy odebrać telefon ale nie codziennie po tyle godzin bo tu już normalne nie jest…

  4. O rzeszowie nic nie wiem ale oddział sosnowiec tu dopiero bajka! jeden z dyspozytor od rano ciagle jest pod wpływem alkoholu!jak można cos takiego tolerować??? skandal!!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *